f
profile affiliates Enquiries refresh follow

disclaimer
about
Izzati // 19 // Polytechnic Balik Pulau // Programming // Penang // Polyglotism // EDM/s fans
Arahan :
bold italic strike underline


Kakao Talk
let's talking



thankgyu
big clap
Template was made by Adam Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseoby Design byme



Roti bakar yang sangat comel
Monday, 10 December 2012 | 2 comments
Assalammualaikum, Haii bertemu kembali ! Okay suka makan roti bakar tak? Kalau roti bakar yang baru lagi yang panasss ! sapu planta , sos cili , kaya woww ! enak dimakan begitu saja, haha. Tapi roti ni mereka tak pakai toast tau, mereka pakai aluminium + oven jee, kalau nak tau macam mana baca sampai habis okk!




Alahaii, bak kata boboi "Ala tomey~tomey~"



Pernah main menatang tu tak kecik-kecik? Sama leww kiteww



Weee ~ macam pikachu kan?




Wahhh bear pakai baju, cute !



Err?



Ni apa eh ? nak kata disket pun ada juga



Ada sekor anak tupeii,atan juai mokhteii *salah lirik,maaf :P



Dabedabedu !



Buat doodle pun boleh ni, comel !


Gromit, cerita apa ni yee? lupa lah



Bear tu ! Mata dia mesti letak chip, kalau chip sedap lah



Heyyo kitty omellsss :*



Kaki dia tangan dia rambut dia mesti guna apa nama dia? cheesedel eh?Yang letak kat roti tu.


Tenenenet ! Nak tengok mereka buat roti ni guna oven + aluminium? Ni haa..
|
|
|


Haa macam mana? nampak sedap kan? Lepas ni buat muka hampa pula letak kat roti ^^ wakakaka.

sumber : cisdel.com
                                                                                            


FUTURE
PAST